Wybierz jedno

1.w jakim miejscu czuję się bezpieczna ?


2.wrażenia / wspomnienia z pobytu na wsi

3.opis wieczoruj - [ użyj środki artystyczne]

napiszcie mi o np. Dom albo coś to ma byc rozprawka albo obijętne zreszą...
jestem dziewczyna to cosw r. żenskim ;) proszę; *

2

Odpowiedzi

2009-11-29T18:39:53+01:00
W jakim miejscu czuje się bezpieczna? To dobre pytanie. Jest tyle miejsc w których czuje się wolna,bezpieczna . Ale jak przysłowie mówi "wszędzie dobrze ale w domu najlepiej' ,wiec właśnie w domu gdzie wiem ,że co dzień czeka moja mama z obiadem I tata ,który czeka aż opowiem mu ciekawą historię ze szkoły. Niektórzy myślą ,że dom symbolizuje reguły , zasady ,moim zdaniem to jest nie prawda . Dom to miejsce w którym wiesz że rodzina zawsze rozwiąże twoje problemy , miejsce w którym chcesz spędzić trochę czasu sama znajdzie się wolny kąt.
Wiec moim zdaniem dom to najbezpieczniejsze miejsce we wszechświecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:40:51+01:00
Moim miejscem w którym czuje się bezpieczna jest mój dom. Ale najbezpieczniej czuję się w moim pokoju. Zawsze chętnie tam wracam. To mój mały azyl. Kolorystyka ścian sprawia ,że jest on pomieszczeniem bardzo ciepłym i przytulnym. Ciepło emanuje z niego jak ,,kaloryfer’’.Niedaleko drzwi znajduje się okno przez które widać drzewa zarówno iglaste jak i liściaste. W czasie jesiennym widok jest pomarańczowo-żółto-zielony. Przy lekkim lub silnym podmuchu wiatru, drzewa wyginają się w najróżniejszych kierunkach. W nocy okno lekko przysłania ciemna roleta, by jasny blask księżyca mnie nie obudził. Obok okna znajdują się: biurko, łóżko i mój fotel ,gdzie gdy mam chwile wolnego czasu czytam książki.Lubię swój pokój tak bardzo ,że mogłabym być w nim dwadzieścia cztery godziny na dobę. Nie oddałabym go za nic w świecie. Nauka to nie jest problem. ,,Zakopię się’’ w koc i opatulona siadam na łóżku ,biorę książkę do ręki i w ekspresowym tempie nauka wchodzi mi do głowy. To jest właśnie miejsce w którym czuje się bezpieczna.