Odpowiedzi

2009-11-29T18:39:34+01:00
Ja również uważam,że świat,który nas otacza jest piękny

lub

Ja też uważam,że rośliny, zwierzęta, ludzie, przyroda ,więc cały świat jest piękny

lub

Ja również sądze, że świat, który otacza każdego z nas jest piękny,pomimo jego wad.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:42:09+01:00
Też sądzę, że świat jest piękny. Zaskakuje mnie każdego dnia: cudowną pogodą, lub deszczem, gorącym latem lub srogą zimą. To wszystko sprawia, że swiat w którym żyję jest czarujący to ta różnorodność i nieidealność czyni go niesamowitym, nieprzewidywalnym. Co dzień możemy podziwiać jego nadzwyczajność i piękność patrząc na rozkwitające kwiaty, biegające i bawiące się dzieci , nawet na deszczowe kałuże bo wszystko co jest naturalne jest również piękne.
3 5 3