Odpowiedzi

2009-11-29T18:48:19+01:00
1. DIe Frau bezahlt mit einer EC-karte, weil sie kein Bargeld dabei hat. - Kobieta płaci kartą, ponieważ nie ma przy sobie gotówki.

2. Ich gehe mit Geld besonders sparsam um, weil man weiB ja nie wann man Geld wirklich braucht.- Bardzo oszczędzam pieniądze, ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy są najbardziej potrzebne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:56:55+01:00
1.Dlaczego ta Pani płaci za pomocą karty EC ?
-Weil Sie hat nur diese karte.
2.Jak rozplanowujesz swoje pieniądze ?
-Ich kaufe mir nur das,was ich brauche.