Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T18:41:37+01:00
ZAPROSZENIE
Uczniowie klas ... serdecznie zapraszają pana/pani
na wieczorek poetycki, który odbędzie się dnia .........
o godzinie 16:00 na sali gimnastycznej.
zapraszamy!
uczniowie i wychowawcy
9 4 9
2009-11-29T18:48:03+01:00
ZAPROSZENIE
Uczniowie klasy ...... .. mają zaszczyt zaprosić pana Dyrektora(imie i nazwisko) na wieczorek poetycki organizowany przez w/w klasę pod przewodnictwem naszej wychowawczyni(imię i nazwisko).Spotkanie odbędzie się dnia 9 grudnia 2009r. o godz.18.00,w sali nr.5 naszej szkoły.
Serdecznie zapraszamy
Uczniowie klasy.............
9 4 9
2009-11-29T18:48:08+01:00
Mam zaszczyt zaprosić Panią ................ na wieczorek poetycki organizowany przez klasę ........ Spotkanie odbędzie się ............ o godzinie ....... w .............. Przewidziane jest recytowanie przez uczniów wierszy z tomika Księdza Jana Twardowskiego oraz wielu innych poetów. Obiecuję, że miło Pani spędzi te chwile, słuchając pięknych utworów. Klasa ..... czeka na Pani przybycie.
....................................
7 4 7