Odpowiedzi

2009-11-29T18:39:57+01:00
X-ilość kg malinówek,,,,2x-ilość kg antonówek,,,4x-ilośc kg śliwek,,, 3x-ilośc kg bananów,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+2x+4x+3x=1000kg→10x=1000kg→x=100kg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,odp.malinówek było 100kg,antonówek:2x,czyli 2×100kg=200kg,,,sliwek:4x=4×100kg=400kg,,, bananów:3x=3×100kg=300kg.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:39:46+01:00
X - malinówki 100 kg
2x - antonówki 2*100 = 200 kg
4x - śliwki 4*100 = 400 kg
3x - banany 3*100 = 300 kg

x+2x+4x+3x = 1000
10x = 1000/:10
x = 100

Malinówek było 100 kg, antonówek 200 kg, śliwek 400 kg, bananów 300 kg.

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
1 5 1
2009-11-29T19:31:19+01:00
Dane:
wszystkie owoce - 1000kg
antonówki - 2x
malinówki - x
śliwki - 2*2x=4x
banany - 3x

Rozwiązanie:
2x+x+3x+4x=1000kg
10x=1000kg/ :10
x=100kg

2*100kg=200kg
4*100kg=400kg
3*100kg=300kg

Odpowiedz: Antonówek było 200kg, malinówek 100kg, śliwek 400kg, a bananów 300kg.