Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:39:25+01:00
Warstwa mszysta chroni glebę przed nadmiernym parowaniem, a podczas deszczów chłonie wodę i magazynuje ją.
2009-11-29T18:50:20+01:00
Ponieważ mchy zyją w bardzo wilgotnych miejscach, ponieważ ich liście są przystosowane do pobierania dużej ilości wody.
2009-11-29T20:54:17+01:00
Torfowce składają się z dwóch rodzajów komórek- żywych, zielonych i małych, które odpowiadają za fotosyntezę i dużych, martwych, w których magazynują duże ilości wody.


Na pewno dobrze. To jedyna dobra odp.