Wymień niebezpieczeństwa zagrażające uczniowi mieszkającemu na wsi. Następnie udziel rad, jak ich uniknać.
1. SŁABA WIDOCZNOŚĆ -- NIEBEZPIECZEŃSTWA--RADY
2. BRAK CHODNIKA--NIEBEZPIECZEŃSTWA--RADY
3. STRZEŻONE PRZEJAZDY KOLEJOWE--NIEBEZPIECZEŃSTWA--RADY
4. NIESTRZEŻONE PRZEJAZDY KOLEJOWE--NIEBEZPIECZEŃSTWA--RADY

PS PROSZĘ !!! BARDZO PILNE NAJSZYBSZA ODPOWIEDŹ ZOSTANIE NAJLEPSZĄ ( prawidłowa )

2

Odpowiedzi

2009-11-29T18:56:50+01:00
1. odblaski niosic
2. chodzić poboczem
3. no to sa strzeżone i są bepieczne
4. kiedy sie przechodzi trzeba patrzeć czy pociąg jedzie
36 2 36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:04:56+01:00
1. Słaba widoczność : [N] potrącenie przez pojazd [R] noszenie odblasków
2. Brak chodnika : [N] potrącenia przez samochód, [R] noszenie odblasków lub chodzenie poboczem.
3. Strzeżone przejazdy kolejowe : [N] wpadnięcie pod pociąg [R] nie przebiegać przez tory.
4. Niestrzeżone przejazdy kolejowe : [N] również Wpadnięcie pod pociąg [R] zanim przejdziesz popatrz w obie strony czy nic nie jedzie .


Czy to będzie to ?
88 4 88