Odpowiedzi

2009-11-29T18:48:06+01:00
Skrzypcowej chyba skrzypce , wiolonczela , kontrabas ..
a w klawiszowej chyba pianino , fortepian , kibord (nie tak sie pisze) . niejestem na sto procent pewna ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:53:34+01:00
Opera skrzypcowa:
skrzypce I, skrzypce II, altowka, wiolonczela i kontrabas

opera klawiszowa:
fortepian, klawesyn, klawikord
2009-11-29T19:42:07+01:00
Skrzypcowe :skrzypce, altówka, wiolaczela, kontrabas
klawiszowe : pianino i fortepian