Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:45:31+01:00
Na zasadzie mowy:
mowiac wypuszczamy pewne fale ktore trafiaja obijajac sie z czasteczkami powietrza do ucha (poniewaz to narzad sluchu ale obijaja sie o kazda czesc ciala) zarowno naszego jak i innych osob. W uchu: fale dzwiekowe pobudzaja do drgan blone bebekowa, ktora pobudza mloteczek nastepnie przekazywane sa na kowadelko i strzemiaczko potem dzieki okienku owalnemu trafiaja do ucha wewnetrznego, gdzie te drgania zamieniaja sie w impulsy dzieki ktorym slyszymy
14 4 14
2009-11-29T18:48:49+01:00
fale dzwiekowe pobudzaja do drgan blone bebekowa, ktora pobudza mloteczek - przekazywane sa na kowadelko i strzemiaczko potem dzieki okienku owalnemu trafiaja do ucha wewnetrznego, gdzie te drgania zamieniaja sie w impulsy
13 3 13