Odpowiedzi

2009-11-29T18:58:00+01:00
Umiejętność pięknego umierania i pięknego życia , polega na tym , że dana osoba umie żyć. Umarła naprzykład dlatego , że chciała być w innym lepszym świecie , bo ten świat był dla niej nieodpowiedni , lub poprostu z niewyjaśnionych przyczyn i niewiedziała , że umrze. I jak umarła to zostawiła po sobie wiele pamiątek , którymi są wspomnienia , pamięc o jej pięknym wnętrzu.


niewiem czy bd dobrze :p
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:02:19+01:00
"Pięknie żyć, pięknie umrzeć" - wydaje się, że nie ma nic prostszego, a jednak... Na początku chciałabym się odnieść do "pięknego życia". Moim zdaniem, w dzisiejszych czasach trudno znaleźć ludzi potrafiących pięknie żyć. Według mnie tacy ludzie, to ludzie potrafiący znaleźć coś pięknego i pozytywnego nawet w najdrobniejszych szczegółach. Charakteryzujący się szczerością, altruizmem, optymizmem. Potrafiący podzielić się ostatnimi okruchami chleba z potrzebującymi. Ludzie żyjący pięknie, to wg mnie ludzie, którzy potrafią żyć w szczęściu mimo przeciwności losu. To osoby, które nie uczestniczą w pogoni za pieniędzmi, lecz za szczęściem. "Pięknie umrzeć" natomiast mogą tylko ludzie żyjący pięknie. Piękna śmierć wynika z pięknego życia.


Mam nadzieję,że o coś takiego ci chodziło:) Ciekawy temat btw.:P
2 5 2