Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:52:24+01:00
A. a=4√3
h=4√3*√3 / 2
h= 6
b.p= √6*√3 / 4
P= 3√2 /4
c. √3 = a√3 /3
a= 4
Ob= 12
2009-11-29T18:53:22+01:00
A) h =(4√3×√3)÷2=(4×3)÷2=12÷2=6
b) ( (√6)²×√3)÷4= (6√3)÷4=³/₂ √3
c) (a²×√3)÷4=√3 I ×4
a²√3=4√3 I ÷√3
a²=4
a=2

L=3a= 3 × 2 = 6


Moje jest na pewno dobre. majaa123 nie podniosla boku do kwadratu liczac pole i stad te pomylki
1 5 1
2009-11-29T18:53:49+01:00
1)a=4√3 => h=a√3/2 = 6
2)a=√6 => P =a²√3/4=3√3/2
3)P=√3
√3=a²√3/4
a=2
obw=3a=6