Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:49:19+01:00
Litr rtęci wazy 13,534 kg. Zaokrąglij tę liczbę z dokładnością do 1 deekagrama , do 10 dekagramów oraz do 1 kiloorgrama prosze o pomoc..:*

13,534kg ≈ 1353 dag
13,534kg ≈ 1350 dag
13,534kg ≈ 14 kg
2 5 2
2009-11-29T18:50:24+01:00
1kg - 100 dag

13,534 * 100 = 1353,4 dag ≈ 1353 dag ≈ 1350 dag
1 1 1
2009-11-29T18:51:11+01:00
Do dekagrama: 13,53
Do 10 dag: 13,5
Do kg: 14 kg
1 2 1