Potrzebuje cale streszczenie Ewangeli Wedlug Św Jana . Przenajmiej 2 strony A4 . I dobrze jak by bylo zaznaczone kiedy zaczyna i konczy sie rozdział.Jeżeli sie dowiem że fragment,który zawiera kilka zdan został skopiowany z neta zgłosze to.!!! a tak poza tym to z góry dziekuuujee ;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T14:38:16+01:00
Ewangelia według św. Jana jest relacją o Jezusie Chrystusie, napisaną z wielkim talentem literackim i teologiczną głębią. Znacznie odbiega ona od Ewangelii synoptycznych napisanych przez Mateusza , Marka i Łukasza. ma inny styl, ponieważ posługuje się czesto wypowiedziami dialogowymi rozbudowanymi opowiadaniami irtonią i nieporozumieniem. Nadaje to Ewangeli specyficzny rytm, wolniejszy niż w posługujących się krótkimi opowiadaniami Ewangeliach synoptycznych. Brak natomias w niej przypowie ści, formy bardzo charakterystycznej dla przepowiadeania Jezusa u synoptyków. w Ewangeli jest zawarty prolog czyliu odwieczne słowo omawia nam przede wszystkim relacje, jakie nawiązuje Słowo Dotyczące one Boga świata i ludzi nie są one sobie współczesne i mają bardzo różno rodny charakter Podstawowa jest relacja Słowo - Bóg. Jest ona ponade czasowa bardzo wewnętrzna


dgvjhsdfuighadiughiudgvudfuhdfudauudfujfdhuiadgjanjahuihagvujatggiyyvtgdfguisadpiauighughuhbujghguj
1 1 1
2009-12-01T15:49:50+01:00
Ewangelia według św. Jana jest o Jezusie Chrystusie odbiega ona od Ewangelii synoptycznych napisanych przez Mateusza , Marka i Łukasza. ma całkowicie inny styl, ponieważ posługuje się dialogami rozbudowanymi opowiadaniami ironią i nieporozumieniem.. Brak w niej przypowieści.