Odpowiedzi

2009-11-29T18:52:30+01:00
Duch siwięty działa w eucharysti pod postacią wina i chleba przemieniając wino w krew chrystusa a chleb w ciało chrystusa.
11 3 11
2009-11-29T19:16:01+01:00
Ożywiające działania Ducha świetego doznajemy w sakramentach, a przede wszystkim w sakramencie eucharystii.Przez ducha świętego podtrzymywane i pogłebiane jest życie boże otrzymane na chrzcie świetym .Moc ducha św.pmaga nam przezwyciężyć trudności kłopoty życia ziemskiego.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:30:27+01:00
-umożliwia spotkanie z Bogiem i w imię Boga-we wspólnocie z kościołem,do której został posłany w dniu pięćdziesiątnicy


-pomaga rozpoznawać Chrystusa w znakach uobecniających tajęmnicę Jego męki,śmierci i zmartwychstania
9 3 9