Odpowiedzi

2009-11-29T18:55:43+01:00
Miejsce:dziś wszędzie, dawniej tylko w Grecji
dyscypliny:dziś bieg rzut dyskiem dawniej wyścig w uzbrojeniu,wyścig rydwanów
uczestnicy:teraz wszyscy pełnoletni dawniej mężczyźni
publiczność:kto chce dawniej mężczyźni i kobiety nie mężate
nagrody: wieniec i znicz dawniej zero płatności i pomnik.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:32:55+01:00
Antyczne igrzyska olimpijskie:
Miejsce:Grecja ( Olimpia, Nenea, Delfy).
Przykładowe dysypliny:pięciobój,(skok w dal, biegi, rzut oszczepem, rzut dyskiem, walka zapaśnicza).
Uczestnicy:Grecy, mężczyźni.
Publiczność:mężczyźni, niezamężne kobiety.
Nagrody:wieniec z gałązek drzewa oliwnego (wieniec oliwny).

Współczesne igrzyska olimpijskie:
Miejsce:w różnych miastach świata.
Przykładowe dyscypliny:pływanie, szermierka, pchnięcie kulą, skok w zwyż.
Uczestnicy:wszyscy chętni bez względu na płeć.
Publiczność:każdy kto kupi bilet.
Nagrody:puchary, medale, pieniądze.


Myślę, że pomogłem.
Liczę na najleszą odpowiedź.

Zadanie jest w 100% dobrze. Wykonywane było razem z nauczycielką.

102 4 102