Odpowiedzi

2009-11-29T18:54:30+01:00
''Zdrowy styl życia''

Czy nie sądzicie , moi mili ,
Że pchać wózek z całej siły
Przepychając się łokciami
Między półkami z marmoladami
Nie opłaca się czasami?
Choć promocje kuszą , mamią
A z głośników trele wabią
Czy warto za marny grosz
Cały dzień popychać kosz?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:07:45+01:00
Kobieca Nautra

Matka natura, choć piękna
bywa ponura.
Rozdziela dary według swej miary
A kiedy się złości to nie ma litości
Różnorodność na świecie dlatego panuje,
bo kobiet się bezkarnie nie denerwuje

B.