Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:56:44+01:00
12,5 cm to obwód czyli cały trójkąt.
Jeden bok ma 3cm a drugi jest od niego dłuższy o 1cm - co znaczy że 2 bok ma 4cm.
3cm(jeden bok) + 4cm (drugi bok) = 7cm - 2 boki,
12,5cm- 7cm = 4,5 cm
Odpowiedź:
Trzeci bok ma 4,5cm
1 1 1
2009-11-29T18:58:06+01:00
12,5 cm - (3,25 cm + 1, 80 cm) =
12,5 cm - 5,5 cm = 7 cm

Odp : Trzeci bok tego trójkąta ma 7 cm.
2009-11-29T18:59:00+01:00
Ten trzeci ma 4cm

bo 12.50-3.75-(3.75+1.00)=8.75-4.75=4.00