Odpowiedzi

2009-11-29T19:05:18+01:00
- No i jak ? Co myślisz o tym przedstawieniu ?
- Całkiem ciekawe. A Twoje wrażenie ?
- Brakowało emocji. Spektakl był trochę 'prostacki'.
- Nie podzielam Twojego zdania ale nie był idealny. Podobała mi się przesłanie, które zostało bardzo ciekawie zaadoptowane.
- Tak, masz rację. Co do tego nie wybrała bym się jeszcze raz na ten spektakl.
- Ja z pewnością tak.
1 5 1
2009-11-29T19:06:22+01:00
- i jak Ci sie podobał spektakl ?
- nie powiem , był dosyć ciekawy aczkolwiek nie przykuł mojej uwagi ..
- acha . mi też sie bardziej spodobał wczesniejszy występ ale podobało mi sie to , że była idealnie dobrana muzyka i kostiumy .
- mi też sie to podobało . idealnie oddawało nastrój opowieści .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:07:08+01:00
Widz1: Podobał ci się spektakl?
W2: Raczej tak, ale dostrzegłem pewne niedociągnięcia w grze jednej z postaci.
W1: Ja uważam, że obsada była idealnie dobrana!
W2: Przecież nie neguje twojej opinii! Mnie także się podobała obsada, widać jednak, że są to początkujący aktorzy.
W1: a co myślisz o oprawie muzycznej i scenariuszu?
W2: Trzymał w napięciu, co jest główną jego zaletą.. ale utwory podłożył bym inne, szczególnie pod ostatnią scenę. Wybierzemy się kiedyś znowu?
W1: Oczywiście. Uwielbiam teatr.
1 1 1