Odpowiedzi

2009-11-29T19:02:49+01:00
A) 1 cm na mapie to 250 m w terenie
b)750 m²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:19:26+01:00
1:25000 = 1cm = 25000 cm = 250 m

b)1,5 cm * 2cm = 3 cm

3 * 250m= 750 m²

750 m² = 0,75 km ²
2009-11-29T19:55:06+01:00
A) 1 : 25000 = 1 cm (M) = 25 000 cm (T) = 250 m (T) Odp.: 250m
b) 1km = 1000m ; 1000m : 250m = 4 Odp.: 4 cm
c) 1,5 cm (M) = 375m (T); 2cm (M) = 500m (T)
375m x 500m = 187500m² Odp.: 187500m²