Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:07:22+01:00

1926 Przez wiry i porohy Dniestru
1931 Bichos, moi brazylijscy przyjaciele
1932 Wśród Indian Koroadów
1935 Kanada pachnąca żywicą
1935 Ryby śpiewają w Ukajali
1936 Zwierzęta z lasu dziewiczego
1937 Zdobywamy Amazonkę
1939 Jutro na Madagaskar
1940 Dywizjon 303
1944 Dziękuję ci, kapitanie
1946 Żarliwa wyspa Beniowskiego
1946 Radosny ptak Drongo
1950 Rio de Oro
1952 Mały Bizon
1953 Gorąca wieś Ambinanitelo
1954 Wyspa Robinsona
1957 Orinoko
1957 Wyspa kochających lemurów
1960 Dzikie banany
1962 Nowa przygoda: Gwinea
1965 I znowu kusząca Kanada
1968 Spotkałem szczęśliwych Indian
1969 Madagaskar, okrutny czarodziej
1971 Piękna, straszna Amazonia
1973 Mój ojciec i dęby - autobiografia zawierająca wspomnienia z okresu dzieciństwa
1976 Wiek męski - zwycięski
1980 Biały Jaguar
1983 Motyle mego życia
1985 Zwierzęta mego życia
1989 Kobiety mej młodości
Wspólnie z synem Markiem Fiedlerem:

1982 Indiański Napoleon Gór Skalistych
1984 Ród Indian Algonkinów
42 4 42
2009-11-29T19:07:44+01:00
- Wyspa Robinsona
- Orinoko
- Wyspa kochających lemurów
- Przez wiry i porohy Dniestru
- Bichos, moi brazylijscy przyjaciele
- Wśród Indian Koroadów
- Kanada pachnąca żywicą
- Ryby śpiewają w Ukajali
- Zwierzęta z lasu dziewiczego
- Zdobywamy Amazonkę
- Jutro na Madagaskar
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T19:11:50+01:00
-Biały jaguar
-Pieprz i Wanilię
- Gorąca wieś Ambinanitelo
- Wyspa Robinsona
- Orinoko
- Wyspa kochających lemurów
-Dzikie banany
- Madagaskar
-Okrutny czarodziej
Jak sie nie myle to chyba 32 ksiażki