Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:11:22+01:00
Mr=200g
Cp =20%

Cp=ms/mr*100%
ms=mr*Cp/100%
ms=200*20/100
ms=40g

mw=200-40=160g

Cp nowego roztworu:

ms=40g+20g=60g
mw=160+50=210
mr=ms+mw
mr=60+210=270g

Cp=ms/mr*100%
Cp=60/270*100
Cp=22,2%

Odp: Stężenie procentoweg otrzymanego roztworu, wynosi 22,2%
3 4 3
2009-11-29T19:11:31+01:00
Mr1= 200g
Mr2=70g
Mr3=270g

Ms1=40g
Ms2=20g
Ms3=60g

Cp1=20 %
Cp2=28.57%
Cp3= (Ms3/Mr3)*100%= 60/270 *100=22,22%
1 5 1
2009-11-29T19:13:31+01:00
200g*20%=40g
200+50+20=270g

270 - 100%
60 - x%

x=(60*100)/270
x=22,2%