Odpowiedzi

2009-11-29T19:15:07+01:00
1. Pościel łóżko.
2. Zgarnij wszystkie okruchy z biurka.
3. Weź ścierkę i zacznij wycierać kurze.
4. Umyj okna.
5. Zbierz i wyrzuć wszystkie zbędne rzeczy.
6. Poukładaj wszystkie rzeczy na swoje miejsce
7. Poodkurzaj pokój.
8. Pochwal się czyściutkim pokojem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:17:36+01:00
1.Posprzątaj wszystko podłogi.
a)Brudne skarpetki, ciuchy, papierki.itp
2.Ściągnij wszystko z parapetu.
a)kwiatki
b)ściągnij firanki
c)Daj je do prania
d)Przygotuj sobie ciepłą wodę do mycia okna
e) umyj okno
3.Wyczyść parapety
a)na zewnątrz
b) w środku
4.Zrób porządek.
a) na półkach
b) na biurku
5.Wytrzep dywan (jeżeli masz)
6.Wynieś wszystkie rzeczy z podłogi
7.Podkurzaj pokój
8. umyj podłogę
życzę miłego sprzątania