Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:08:57+01:00
Wiersz na lipe wzbudził we mnie podziw. Bardzo podoba mi się mi się to, iż uosobiona lipa była bardzo otwarta dla gości. Te drzewo symbolizuje ukojenie i odpoczynek. Mam nadzieję, że dalsze pokolenia ludzi będą ekscytowały się tym wierszem jak wielu z nas teraz.

ej nie wiem xD 5 zdan to za malo zeby cos wydukać xD lepiej 10-15 xdd mozna postreszczac xD
1 5 1
2009-11-29T19:09:36+01:00
List na lipe bardzo mi sie podobał.
Był bardzo profesjonalny i twórczy.
Jego autorem jest najlepszy z najpszych
POlecam kazdemy
1 3 1
2009-11-29T19:14:10+01:00
Bardzo podoba mi się wiersz Jana Kochanowskiego "Na Lipę" ze względu na jego przejrzystą budowę i ciekawe, dokładne rymy. Podoba mi się również to, że jest pisany językiem staropolskim a archaizmy mają wyniosłe brzmienie. Lubie takie wiersze nacechowane pozytywnymi słowy o lekkiej i przyjemnej tematyce. Wiersz jest krótki i łatwo zapada w pamięć.
1 5 1