Postaw przecinki. Zaznacz zdanie złożone z podrzędnym okolicznikowym i nazwoj jego typ.
Mimo porażki którą ponieśliśmy w zeszłym tygodniu mamy duże sznase na zdobycie pierwszego miejsca.
spotkamy się pojutrze aby wszystko sobie wyjaśnić.
W razie trudności poradź się kogoś kto już to robił.

2

Odpowiedzi

2009-11-29T19:11:00+01:00
Mimo porażki ,którą ponieśliśmy w zeszłym tygodniu, mamy duże sznase na zdobycie pierwszego miejsca.
Spotkamy się pojutrze, aby wszystko sobie wyjaśnić.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:13:42+01:00
Mimo porażki, którą ponieśliśmy w zeszłym tygodniu, mamy duże sznase na zdobycie pierwszego miejsca.
Spotkamy się pojutrze, aby wszystko sobie wyjaśnić.
W razie trudności, poradź się kogoś, kto już to robił.


zdania zł. z pod. okolicznikowym:

Mimo porażki, którą ponieśliśmy w zeszłym tygodniu, mamy duże sznase na zdobycie pierwszego miejsca.
mamy duże szanse... MIMO CO? mimo porażki...
zd. zł. z podrzędnym okol. przyzwolenia

Spotkamy się pojutrze, aby wszystko sobie wyjaśnić.
spotkamy się... PO CO? aby wszystko...
zd. zł. z pod. okol. celu
4 4 4