Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:15:40+01:00
Najwięcej ludzi zamieszkuje tereny Azji- 3 mld 720mln osób, co stanowi 60% ogólnej liczby ludności świata.
Drugim pod względem zaludnienia jest kontynent afrykański- 813 mln. osób, 13,3% ogółu ludności.
Europa- 726 mln. osób, 11,8% ogółu ludności świata.
Ameryka Południowa - 535 mln. osób, 8,7% ogółu ludności świata.
Ameryka Północna- 309 mln. osób, 5%.
Australia i Oceania- 31 mln. osób, 0,5%.

aha, nom i jeszcze w ogóle --> 6 677 563 921- 6 miliardów, 677 milionów, 563 tysiące 921. -- dane z 2009 roku ; >

wyżej wszystko jest oczywiście około ; >
1 5 1
2009-11-29T22:06:50+01:00
Świat - 6 707 mln

czyli:
Europa - 732mln
Azja - 4 054 mln
Ameryka Pn. - 337mln
Ameryka Łacińska - 577mln
Afryka - 973mln
Oceania - 34 mln
1 5 1
2009-11-29T22:12:27+01:00
Ok. 6,77 mld:
Afryka - 950 mln
Ameryka Południowa - 382 mln
Ameryka Północna - 524 mln
Ameryka Środkowa - 40 mln
Azja - 4,1 mld
Europa - 712 mln
Australia - 20,2
1 5 1