1.JAKIE SĄ MIARY KĄTÓW TRÓJKĄTA RÓWNORAMIENNEGO JEŻELI

•KĄT MIĘDZY RAMIONAMI MA MIARĘ 10 STOPNI
•KĄT PRZY PODSTAWIE MA MIARĘ 10 STOPNI


2.O TRÓJKĄCIE ABC WIADOMO ŻE [AB]=[AC] ORAZ [∢ABC]=48 STOPNI.
OBLICZ [∢BAC] ORAZ [∢ACB].


PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŻ I OBLICZENIA O ILE TO MOŻLIWE.
NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:16:15+01:00
1.
•KĄT MIĘDZY RAMIONAMI MA MIARĘ 10 STOPNI

10 stopni,85 stopni 85 stopni

•KĄT PRZY PODSTAWIE MA MIARĘ 10 STOPNI

10 stopni, 10 stopni, 160 stopni

2.O TRÓJKĄCIE ABC WIADOMO ŻE [AB]=[AC] ORAZ [∢ABC]=48 STOPNI.
OBLICZ [∢BAC] ORAZ [∢ACB].

Jeśli [AB]=[AC] to trójkąt jest równoramienny czyli [∢BAC]=[∢ACB]
(180stopni minus 48stopni) podzielić na 2 = 66 stopni

[∢BAC]=[∢ACB]= 66 stopni
6 3 6
2009-11-29T19:17:04+01:00
1
10 18-010=170 170:2= 85 czyli 10 85 85
przy podstawie 10+10= 20 180-20=160 czyli 10 10 160

2 kat bca=48 stopni cba=48=48=94 180-94=86 <--stopni
4 1 4