Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:16:16+01:00
Afrodyta była boginią miłosnego pożądania
Ares był bogiem wojny
Hades bogiem śmierci
Posejdon był władcą wód
Zeus - król bogów rządził całym lądem i niebem
Hades rządził światem podziemnym
3 2 3
2009-11-29T19:19:02+01:00
Zeus-władca olimpu, bob bogow, byl gromowladny
Hera- zona Zeusa, opiekunka małzenstw, matka bogow greckich
Posejdon- brat Zeusa, wladca morz i oceanow
Hades-najstarszy z braci Zeeusa, bog podziemii
Hestia-siostra Zeusa, bogini ogniska domowego
Demeter-najstarsza siostra Zeusa, bogini urodzajow
Hefajstos- syn Zeusa, bog kowali i rzemiosla
Atena- corka Zeusa, opiekunka Aten i sprawiedliwej wojny
Afrodyta- najpiekniejsza z bogin, bogini madrosci i pieknosci
Ares-syn Zeusa, bog niesprawiedliwej wojny
Hermes-poslaniec bogow
Apollo-syn Zeusa, opiekun muzyki, milosci i sztuki
3 3 3
2009-11-29T19:32:40+01:00
Zeus-bóg olimpu. Władca nieba i ziemi, pan błyskawic i piorunów.
Hera-opiekunka rodziny , strzegła wierności małżeńskiej.
Atena-opiekunka rzemiosł , bogini wojny w słusznej sprawie.
Nike-bogini zwycięstwa.
Ares-bóg wojny.
Hefajstos-boski kowal.
Afrodyta-bogini miłości i piękności.
Apollo-bóg muzyki , mądrości oraz wróżbiarstwa.
Artemida-bogini łowów , władczyni lasów i dzikiej zwierzyny.
Hermes-bóg podróżnych , boski posłaniec.
Posejdon-pan mórz i oceanów , władca fal i burz morskich.
Hades-władca świata podziemnego i krainy zmarłych.
Demeter-bogini zbóż , plonów oraz rolnictwa.
Hestia-bogini domowego ogniska.
4 4 4