Odpowiedzi

2009-11-29T19:17:46+01:00
Http://www.crown.pl/szablony/swiateczne/szablon-mikolaj-1.jpg

http://www.crown.pl/szablony/swiateczne/szablon-mikolaj-2.jpg

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:18:13+01:00
Http://3.bp.blogspot.com/_QRaRcOXh0tk/STrkmghMsvI/AAAAAAAAAMY/9gbh6l7dxQc/s400/swiety_mikolaj3.png

albo takie(ale to raczej sie nie przyda)
http://www.jakoloruje.pl/img/wyszywanka-swiety-mikolaj-3-b2266.jpg

http://kolorowanki.joe.pl/kolorowanka/swiety-mikolaj.png

http://www.midisegni.it/feste/disegni/babboNatale.gif

http://www.jakoloruje.pl/img/swiety-mikolaj-3-n3826.jpg

http://www.theholidayspot.com/christmas/coloring_book/th_pict4.jpg
Google grafika rysunek św. mikołaja
2009-11-29T20:37:46+01:00
Http://comps.fotosearch.com/comp/LIQ/LIQ121/santa-claus-string_~vl0010b015.jpg
6 4 6