Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:19:55+01:00
Rzeźba podejmująca temat mitologiczny to np Berniniego „Porwanie Prozerpiny", „Apollo i Dafne", a religijny to np. Ekstaza świętej Teresy również Berniniego
2009-11-29T19:34:53+01:00
Temat mitologiczny:
Fidiasz "Zeus Olimpijski"
temat religijny:
Giovanni Pisano, "Madonna", kaplica Scrovegeni, Padwa
2009-11-29T21:03:39+01:00
Posąg Zeusa w Olimpii- Fidiasz

Posąg Dawida- Michał Anioł