Odpowiedzi

2009-05-27T17:49:35+02:00
Mówiłeś to z ironią
On jest bardzo ironiczny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-27T17:51:08+02:00
Usłyszałem ciętą odpowiedź - Maciek ostatnio był bardzo ironiczny.

Ironiczny ton jego głosu ostudził moje zapędy.
2009-05-27T18:07:01+02:00
1) Wczoraj dostałem jedynkę z odpowiedzi i mój kolega zaśmiał się w ironiczny sposób.
2) Mój brat w sposób ironiczny potraktował mój ulubiony kolorowy sweter.