A)samolot leci z prędkością 600km/h. Jaką odległość pokonuje w ciągu 30 minut?
b) Rowerzysta jedzie ze stałą predkościa 21 km/h.W ciagu ilu sekynd pokonuje odległość 200m
c) Pojazd w ciągu 15 min pokonał odległość 600m. Z jaką srednia predkościa jechał? Odp podaj w km/h oraz m/s

3

Odpowiedzi

2009-11-29T19:21:54+01:00
A)300km
b)3 sekund
c)2,4km/h 8,64m/s
3 2 3
2009-11-29T19:26:42+01:00
V=s/t
a)
s=V*t=600km/h*0,5h=300km
b)
21km/h=21000m/3600s=5,83m/s
t=s/V=200m/5,83m/s=34,3s
c)
t=15min=900s
V=s/t=600m/900s=0,67m/s=0,00067km/(1/3600)s=2,4km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:28:40+01:00
A)600 km/h-60 min
300 km/h-30min
odp:W ciągu 30 min samolot pokonuje 300km.
c)15min-600m
30min-1200m
60min-2400m
1h-2,4km
2,4:60
1m-0,6s
odp:Jechał 2,4km/h 0,6m/s.
Na b niestety nie pomoge :)
4 4 4