Chciałbyś nakłonić kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej "ryby głębinowe" . postaraj się podać przynajmniej 3 argumenty , które przekonaj ich , ze warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów ;)

3

Odpowiedzi

2009-11-29T19:40:14+01:00
Ryby głębinowe są bardzo ciekawe. Ich wygląd i styl życia są interesujące.
Znamy niewiele gatunków tych ryb. Warto zobaczyć te, które już znamy.
Badania niemieckich naukowców wykazały, że spożywając co najmniej 150 g ryb głębinowych tygodniowo można by zapobiec chorobom układu sercowo-naczyniowego. Warto więc dowiedzieć się jak te zwierzęta wyglądają. ;)
Mam nadzieję że choć troszkę pomogłam ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:45:27+01:00
1.Ryby głębinowe to bardzo interesucjąca grupa organizmów. Niektóre umieją wytwarzać światło.
2. Rzadko widzimy te ryby i warto je poznać.
3. Często na konkursach są pytania o ryby głębinowe i warto sie czegoś o nich dowiedzieć w tak przyjemny sposób jak wystawa.

;))) mam nadzieję, że pomogłam ;*
2009-11-29T20:13:51+01:00
Ryby głębinowe są ciekawe
maja ciekawe szkielety
i budowe ciała
potrafią żyć pod głębokością 1700m
są interesującymi ryba unikatowymi
życie takiej ryby jest ciekawe poniewasz żyją w ciemności



hyba pomogłem