Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:21:08+01:00
Organy kojarzą się głównie z muzyką kościelną. Głośnymi i strasznymi dzwiękami. Muzyka ta takze kojarzy się z czymś przerażającym i okropnym. Tak poruszającą muzykę słucha wiele ludzi. Słuchając tej muzyki odczuwam strach i grozę. Inni odczuwają podobne odczucia, takie jak: kisteria, panika. Słuchając tej muzyki odczuwam takze bojaźń, niepokój i złe przeczucie.

Tu masz coś jescze :
bojaźń
cykor
fobia
niepokój
obawa
pieter
przerażenie
strach
trwoga
zgroza
złe przeczucie
bojaźń
cykor
duch
groza
lęk
niepokój
obawa
pieter
przerażenie
strzyga
terror
trwoga
upiór
widmo
zgroza
zjawa
złe przeczucie
SĄ TO WYRAZY BLIZKOZNACZNE TO LĘK I STRACH MOZĘ SIE PRZYDADZĄ>

PROSZE I POZDRWAIEM ;)
2009-11-29T20:56:25+01:00
Muzyka organowa kojarzy mi się z horrorami, gdyż często jest używana do tego typu filmów jako podkład. Nie jest to jednak przypadkowe zjawisko. Organowe dźwięki mają intensywne, tajemnicze brzmienie. Przywodzą na myśl demoniczne historie, owiane aurą grozy i lęku. Przed oczyma stają słuchaczowi wampiry, diabły i inne stwory. Muzyka ta pozwala puścić wodze fantazji i wyzwala duże emocje. Ogólnie rzecz ujmując, muzyka wytwarza klimat. Tego typu dźwięki powodują napięcie i długo brzmią w myślach po wyciszeniu instrumentów. Muzyka jest jednym z elementów które są w stanie manipulować uczuciami i emocjami. Słuchając tej złowieszczej muzyki automatycznie dźwiga się człowiekowi poziom adrenaliny i wyczulenia na bodźce.