Odpowiedzi

2009-11-29T19:33:15+01:00
Maly ksaiaze ocenia doroslych gorzej niz dzieci.......sadzi ze dorosli sa dziwni..... mysli ze dorosli nie nie rozumia
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:41:42+01:00
Moim zdaniem Mały Książe uważa,że świat dorosłych bardzo różni się od świata dzieci,a wręcz jest dziwny.Książe uważa iż dorośli w przeciwieństwie do dzieci nie mają wyobraźni i nie liczą się dla nich prawdziwe wartości takie jak miłość czy szczera przyjaźń ale pieniądze i praca.Krótko mówiąc Mały Książe wytyka wady dorołych,z którymi trzeba się zgodzić jednak powiedział on też,że dzieci muszą być pobłażliwe w stosunku do nich,a więc po mimo że są "dziwni" musimy to zaakceptować.
6 3 6