Odpowiedzi

2009-11-29T19:33:20+01:00
Ja: Cześć Jestem twoja(im) fanką(em)
Doda: Cześć spoko duzo ludzie jest moimi fanami, fankami ale chcesz autograf ??
Ja: pewnie :D
Doda: Masz i Zmykaj:D:*
Ja: Moim marzeniem bylo sie spotkac z toba i Cię pocalowac czy moge to zrobic??
Doda: No pewnie hehehe:*:*
Ja: łał Dziekuje i zegnam
Doda: Zegnam

Mam nadzieje ze pomoglem co prawda nie jest to zadawalajace ale moze byc:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:38:25+01:00
- Dzień dobry pani Cichopek!
- Witam!
- Słyszałam dużo o pani w gazetach, dlatego postanowiłam przeprowadzić z panią wywiad. Mówi się, że chodzisz na zajęcia odchudzające.
- Tak to prawda, ostatnio przybrało mi się na wadze.
- Jak ty sobie z tym wszystkim radzisz dziecko, praca i jeszcze ten fitness.
- Jeśli w domu jest mąż to on się zajmuje dzieckiem albo niańka. Dla mnie to też trudne znaleźć czas na tyle ważnych rzeczy, ale jakoś sobie radzę.
- Jak zaczynałaś pracować w M jak miłość mówiono, że byłaś pulchną dziewczynką. Teraz przede mną stoi gwiazda.
- No fakt, bardzo się zmieniłam. Nie do poznania.
- Miło mi się z Tobą Kasiu rozmawiało, ale muszę lecieć pa!
- Pa!