Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:32:50+01:00
(x-4)(x+1)²=(9x-4)(x²+2x+1)= 9x³+18x²+9x-4x²-8x-4 = 9x³+14x²+x-4
(2x-3)²(x+2)=(4x²-12x+9)(x+2) = 4x³+8x²-12x²-24x+9x+18 = 4x³-4x²-15x+18
1 5 1
2009-11-29T19:33:30+01:00
(x-4)(x+1)²=(x-4)(x²+2x+1)=x³+2x²+x-4x²-8x-4=x³-2x²-7x-4
1 3 1
2009-11-29T19:40:52+01:00
(x-4)(x+1)² = (9x-4)(x²+2x+1) = 9x³+18x²+9x-4x²-8x-4 = 9x³+14x²+x-4

(2x-3)²(x+2) = (4x²-12x+9)(x+2) = 4x³+8x²-12x²-24x+9x+18 = 4x³-4x²-15x+18
1 5 1