Odpowiedzi

2009-11-29T19:36:14+01:00
Pp=180cm²
V=Pp*H
V=4860cm³
Pc=Pp+Pb
Pc=2*15*12+2*15*27+2*12*27
Pc=360cm+810cm+648cm
Pc=1818cm²
2009-11-29T19:37:43+01:00
A=0,15m=15cm
b=1,2dm=12cm
h=2*15+2*12
h=30+24
h=54cm
V=a*b*c
V=15cm*12cm*54cm
V=9720cm3

P=ab+ac+bc
P=15*12+15*54+12*54
P=180+810+648
P=1638cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:47:52+01:00
0,15m - 1,5 dm.

h (wysokość) = 1,2 + 1,2 + 1,5 + 1,5 = 5,4 (dm)

Pp (pole podstawy) = 1,2*1,5 (dm)
Pp = 1,8 dm²

V = Pp*h
Pp = 1,8 dm²
h = 5,4 dm
V = 1,8 * 5,4
V = 9,72 dm³

Pb (pole boczne) = 2(a*h) + 2 (b*h)
a = 1,5 dm
b = 1,2 dm
h = 5,4 dm
Pb = 2(1,5*5,4) + 2(1,2*5,4) (dm)
Pb = 16,2 + 12,96 (dm²)
Pb = 29,16 dm²

Ppc (Pole powierzchni całkowitej) = Pp*2 + Pb (pole boczne)
Pp = 1,8 dm²
Pb = 29,16 dm²
Ppc = 1,8 + 29,16 (dm²)
Ppc = 30,96 dm²