Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:37:45+01:00
Outsourcing to korzystanie z zasobów, produktów pochądzących z zewnątrz, tj. spoza firmy, charakteryzuje się tym, że przedsiębiorstwo zleca innej firmie wykonanie jakiś wyrobów, które są tej firmie niezbędne do funkcjonowania.
Dotyczy to głownie zasobów pomocniczych używanych w firmie.
Na przykład, jeżeli mamy przedsiębiorstwo produkujace opakowania z tektury, czyli pudełka itp firma ta zleca innej, zewnętrznej firmie wykonanie i dostarczenie arkuszy tektury bądź farb potrzebnych do wykonania takich pudelek.
1 5 1
2009-11-29T22:12:12+01:00
Outsourcing to korzystanie z zasobów, produktów pochądzących z zewnątrz, tj. spoza firmy, charakteryzuje się tym, że przedsiębiorstwo zleca innej firmie wykonanie jakiś wyrobów, które są tej firmie niezbędne do funkcjonowania.
Dotyczy to głownie zasobów pomocniczych używanych w firmie.
Na przykład, jeżeli mamy przedsiębiorstwo produkujace opakowania z tektury, czyli pudełka itp firma ta zleca innej, zewnętrznej firmie wykonanie i dostarczenie arkuszy tektury bądź farb potrzebnych do wykonania takich pudelek.