Odpowiedzi

2009-11-29T19:34:49+01:00
Aby zneutralizować poparzenie kwasem należy stworzyć środowisko obojętne, czyli musimy podziałać na poparzenie zasadą np. wodą z mydłem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:37:11+01:00
To chyba to ja tak miałam w zeszycie :)

należy jak najszybciej podać duże ilości mleka oraz papkę z tlenku magnezu. Nie wolno podawać żadnych węglanów do zobojętniania kwasu, gdyż grozi to perforacją żołądka.