Odpowiedzi

2009-11-29T19:38:30+01:00
24h=1 dzień
24x8400=201600
201600x365=73584000
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:39:46+01:00
1 godzina: 8400 osób
24 godziny: 24*8400=201 600 = 1 dzień
365 dni: 365*201 600=73 584 000
odp. Za rok średnio będzie o 73 584 000 ludzi więcej.
1 5 1
2009-11-29T19:41:17+01:00
1h = 8400 ludzi
24h = 24 * 8400 = 201600
1 rok = 365 dni
365 * 201600 = 73 584 000

Odp. Liczba ludzi wzrośnie za rok o około 73 584 000.