Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:13:42+01:00
Układ rozrodczy mężczyzn;
-testosteron
-Androgeny

Żeński układ rozrodczy;
-estrogeny
-progesteron
-estron
-estradiol
-estriol
-relaksyna
2009-11-29T21:50:23+01:00
Układ rozrodczy mężczyzn;
-testosteron
-Androgeny

Żeński układ rozrodczy;
-estrogeny
-progesteron
-estron
-estradiol
-estriol
-relaksyna
2009-11-29T22:08:25+01:00
Żeński układ rozrodczy:
estrogeny , progesteron, estron, estradiol, estriol, relaksyna

Układ rozrodczy mężczyzn:
testosteron, androgeny

Proszę.