Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:47:27+01:00
Odpowiedź:
Uważam, że nie warto być przesądnym. Kiedyś pewnej dziewczynie przeszedł przez drogę czarny kot. Ona oczywiście wystraszyła się i panikowała. Cały dzień o tym myślała nawet w nocy spać nie mogła. Tak się bała, ze spotka ją coś złego. Na drugi dzień dostała dwie piątki z dwóch przedmiotów. I przestała wierzyć w takie przesądy. Dlatego nie warto wierzyć w takie nieprawdziwe twierdzenia.

;-)
2 4 2
2009-11-29T19:49:42+01:00
Czy warto być przesądnym ? Nie, nie warto być przesądnym. Czarny kot, zbite lustro, rozsypana sól, cyfra "6", to tylko bezsensowne wierzenia. Dlaczego tak uważam ? Ponieważ wiele z "pechowych talizmanów" przyniosło mi... szczęście ! Całkiem niedawno wracając ze szkoły z koleżanką przez drogę przebiegł nam czarny kot. Reakcja koleżanki była natychmiastowa, stwierdziła że cały dzień przeleży w łóżku, ja zaczęłam się śmiać. Po powrocie do domu zadzwoniła do mnie przyjaciółka z propozycją wypadu na zakupy. Poznałam tam ciekawych ludzi, zawarłam nowe znajomości. Wróciwszy do domu moja mama oznajmiła mi że wygrałam konkurs ( napisz to w czym jesteś dobra), w którym brałam udział. Od tego dnia mam 100% pewność iż przesądy to głupota.
1 5 1