Witam, czy ktoś mógłby mi rozwiązać zadanie z Polskiego? : Wypracowanie na temat ,,Jest pracowity jak pszczoła a jego praca służy innym,, po prostu nie mogę wymyślić o kim to może być z góry wszystkim bardzo dziękuję:)))))))))))))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:48:08+01:00
2009-11-29T20:58:38+01:00
Nauczyciel jest pracowity jak pszczułka poniewasz idzie codziennie uczyć dzieć od rana do południa. Nauczyciela praca słurzy karzdemu poniewasz uczy dzieci które pragną się uczyć. moim zdaniem nauczyciele pominni być dumni ze swojej pracy poniewasz dostarcza wiele przyjemność nauczycielowi ale takrze uczniowi.
1 1 1