Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:52:59+01:00
A) (2x³-5x-3)×(2x+4) = 4x⁴+8x³-10x²-20x-6x-12 = 4x⁴+8x³-10x²-26x-12

B) 2x²-(x²-5x-6)+4x(x³-2x²-x-7)= 2x²-x²+5x+6+4x⁴-8x³-4x²-28x = 4x⁴-8x³-3x²-23x+6
1 5 1
2009-11-29T20:45:40+01:00
A (2x³-5x-3)×(2x+4) = 4x⁴+8x³- 10x²-20x-6x-12 = 4x⁴+8x³-10x²-26x- 12

B 2x²-(x²-5x-6)+4x(x³-2x²-x-7) = 2x²-x²+5x+6+4x⁴-8x³-4x²-28x = 4x⁴-8x³-3x²-23x+6


Prosze xD ;).