Odpowiedzi

2009-11-29T19:56:36+01:00
Obchodzić się z czymś (kimś) jak z jajkiem - bardzo o coś (kogoś) dbać - nawet przesadnie; mieć na uwadze przede wszystkim czyjeś dobro, bezpieczeństwo: W naszej szkole dbamy o każdego ucznia aż do przesady, obchodząc się z największym nawet łobuzem jak z jajkiem
2009-11-29T20:00:20+01:00
Jajko

obchodzić się z czymś (kimś) jak z jajkiem - bardzo o coś (kogoś) dbać;
podrzucać (podrzucić) (coś) komuś (jak) kukułcze jajko
zrzucić na kogoś jakiś niemiły obowiązek: skrycie obarczyć kogoś odpowiedzialnością za coś niezwykle trudnego do wykonania; zrobić komuś niechciany, niemiły prezent;
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:10:40+01:00
Jajko ;
obchodzić się z kimś jak z jajkiem - bardzo o kogoś dbać , nawet przesadnie.
siedzieć jak kura na jajach - siedzieć spokojnie , długo .
delikatny jak przepiórcze jajo - bardzo delikatny
jajko niespodzianka- coś niespodziewanego ; przenośnia.
jajko Kolumba - proste rozwiązanie czegoś na pozór trudnego .
1 5 1