Odpowiedzi

2009-11-29T19:58:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:05:49+01:00
Uważam, że się jak najbardziej nadaje .
Bo nawet jeśli jest aromatyzowana nie "zepsuje" kompostu .
bo przecież skoro możemy ją pić to dlaczego nie możemy wyrzucić jej na kompost .?
fusy z kawy lub zwykłej herbaty praktycznie niczym nie różnią się od tej która jest aromatyzowana.
2009-11-29T20:49:32+01:00
Zdecydowanie herbata aromatyzowana nadaje sie na kompost.