Odpowiedzi

2009-11-29T20:13:49+01:00
Warszawa- 13:40

New York- 7:16
75+21=96*4=384= 6h i 24min

Paryż- 12:08
21+2=23*4=92=1h32min

Pekin-20:08
118-21=97*4=388min= 6h28min


;)) dzasz najlepszą?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:19:07+01:00
13:40 warszawa jest położona 21° 00' 30 '' E

Nowy Jork położony jest 74° 00' W

Obliczamy różnicę długości geo:
21° + 74° = 95°

1° - 4 minuty
95° * 4 = 380 minut
380 minut to 6 godzin i 20 minut
Teraz odejmujemy:
13:40 - 6:20 = 7:20
W NJ jest 7:20.

Paryż:
02° 30' + 21° = 23° 30'
60' = 4 minuty
30' = 2 minut

23° 30' * 4 = 94 minuty
1 godzina i 34 minuty

13:40 - 1:34 = 12:06 jest w Paryżu

Pekin
116° E
Warszawa 21°E
116 - 21 = 95°
95*4 = 380 minut
380 minut = 6 godzin i 20 minut

13:40 + 6:20 = 20:00 w Pekinie