Odpowiedzi

2009-11-29T20:10:30+01:00
W naszej ojczyźnie rola kościoła a także wiara katolica ma bardzo wielkie znaczenie gdyż jest ona dla nas podporą. Pomaga w problemach, nie wpadamy przez to w depresje, jest ważna bo dzięki niej stajemy się lepszymi ludźmi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:25:11+01:00
Rola Kościoła według mnie nie spełnia wszystkich warunków naszej wiary.Księża w naszej Ojczyźnie zamiast nauczać Nas wiary dają tylko zakazy i nakazy.Ludzie boją się spowiadać bo ksiądz później ze spowiedzi wygłasza na ambonie kazanie.Ludzie przez brak czasu,niektórzy z niechęci do Księży nie chodzi już nawet do Kościoła.W Polsce bardzo dużo ludzi mówi że są wierzący,lecz niestety w głębi duszy sami się zastanawiają czym jest wiara?
Nie modlą się,nie spowiadają,nie chodzą do Kościoła,ale niektórzy naprawdę wierzą i to powinno się liczyć.
2 5 2