Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:13:42+01:00
*Krotka chwila

Jak szybko czas mija-Jak szybko czas mknie.
Ucieka dobra chwila,ucieka wraz z dniem.
Dobry dzień nie powróci,
Dobra chwila nie zostanie.
Lecz ten dzień co już odszedł.
W mej pamięci pozostanie.
Dobry dzień pamiętam.
Miłe chwile z tobą.
Lecz to wszystko już za mną.
I to mej pamięci,jest ozdobą.

*Wola życia

Nie jest moim przeznaczeniem przejść przez życie w zwolnieniu mam wole i chcę żyć.
Pragnę położyć kres myślą o smutnych złych dniach i chwilach w moim życiu.

pozdrawiam
  • aagg
  • Początkujący
2009-11-29T20:14:34+01:00
W korytarzu ciemnym bładze
Na ścianach cuchnie wina spleśniała
Kłócąc się z pijanymi myślami
Uciekam
Słyszę szepty... czy to Ty?
Czuję dotyk... jesteś tu?
Jasny pokój, blady świt
miękka pościel, strużka krwi...




Nie potrafie śpiewać to wyrażam się wierszem

dziś jeszcze pamiętam słowa w mej piosence

jak śpiewałem że kocham kobiety wszystkie

te trzy słowa są dla mnie oczywiste..



wiecej wierszy na www.granice.pl
mam nadzielę ze pomogłam
2009-11-29T20:15:13+01:00
Na przystanek pędzę co sił
Dziś wyjątkowo się zaspało
Ah, nie zgadniesz kto mi się śnił
I to mnie w łóżku zatrzymało!

Bo kiedy widze cie, czuje cie
Wszystko we mnie lata
I z tobą właśnie ochotę mam
Wybrać się na koniec świata



.......................................

Tu kataklizmy, burze, tornada,
tu terrorysta domy wysadza,
tu klonowanie i aborcja,
tu wykolejenia na dworcach,
tu powietrze zatrute i wody,
tu sztormy i górnicze szkody,
tu ludzie materialiści,
jaki nam los się ziści?
I żywy koszmar spędza sen z powiek,
ziemia umiera, umiera człowiek…