Wyznacz sumę zbiorów A i B, jeśli:
a) A={1,2,3,4,5} B={0,2,4,6}
b) A=(1;5) B=<2;6>
c) A=(-nieskoń.; 2) B=<2; +nieskoń.)
d) A={x: x=2n i n∈C} B={x: x=2n+1 i n∈C}

proszę zwrócić na nawiasy. niektóre są takie () a nie które { }, co stanowi pewną różnicę :) Pozdrawiam!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T20:50:22+01:00
A)AuB={0,1,2,3,4,5,6}
b)AuB=(1,6>
c)AuB=(-nieskoncz. , +nieskoncz.)
d) AuB=C
2 1 2
2009-11-29T20:59:28+01:00
A u b= {0,1,2,3,4,5,6}
a u b= (0,1,2,3,4,5,6}
a u b= (- nieskończ; + nieskończ)
2 1 2